dragons00 slm arkadaşlar pes6 da gamepad1 ve gamepad2 ile oynamanın yolu nedir oyunu yeni aldım kurdum ama pc kollarıyla 2 kişi oynamanın yolu nedir çözemedim arkadaşlar yardımcı olurmusunuz saygılarımla...
gs***forever arkadaşm başlat/programlar/konami/settings e greceksn orda player 1 ve player 2 war herbirini game pad e getireceksin ...