arkadaşlar öncelikle herkeze merhabalar
ben adı geçen ve sitenin dosyalar bölümünde yer alan reklam panoları yamasını oyuna nasıl yükleyeceğimi bilmiyorum eğer yardım ederseniz sevinirim
yamanın linki
http://soccercenter.net/fifa/dosya/1162/FIFA-07-Turkcell-Super-Lig-Reklam-Panolari
yamanın tek acıklaması creation master 07 olmadan calışmaz
peki bu programı calıştırmak içöinde net framework 2.0 lazım olduğundan onuda yükledim cre. mas. 07 yide yükledim fakat bundan sonra o yamanın içindeki reklam panosu calışmalarını nasıl oyuna yükleyeceğimide anlatırsanız sevinirim
zahmet olmazsa birde resimli anlatırsanız daha cok makbule geçer cevabınızı bekliyorum
bu ve bu tarz yamaları yükleyememiş diğ-er arkadaşlarada yardımı olur kanaatindeyim
şimdiden teşşekkürler ve saygılar...