ben de böyle yapıyorum ama resimdeki fazla abartılmış. hem oyuna haziranda başlanmış(epl için normal temmuz) hem de hafta da bir turnuva var. güçlü takımlar da var çok kazandırır. biraz para vermeden kabul etmiyor takımlar.
YA böyle her hafta turnuva yapınca yorulur oyuncular. zaten turnuvada peşpeşe yapılıyor maçlar.