wolkie00 arkadaşım ister elle atmış olsun ister kaleciyi kaleye doğru fırlatarak atmış olsun(ikisi de birbirinden beter bahane) sonuçta seninde kabul ettiğin gibi skandal bi hakem hatasıydı.ben elle attı diyerek o pozisyonu kastetmeye çalıştım.her neyse konumuz bu değil ben sadece örnek vermiştim.
Maça gelicek olursak daha önceki sayfalarda attığım mesajdada belirttiğim gibi bana göre karar doğru.
eğer bütün bunlar(maç boyu küfürlü tezahürat,maç öncesi kaleciye ısınırken atılan su şişeleriyle kalecinin ufak çaplı bi duş almasını sağlamak,rakip takım teknik direktörünün kafasını yarmak,kaleciye patlayıcı cisim atmak) bir uefa kupası veya şampiyonlar ligi maçında yaşanmış olsaydı bundan **kat kat ** daha fazla cezalar gelirdi.
ayrıca ben kendi düşüncemi söylüyorum.buna katılmak zorunda değilsin.bu sana kalmış bi şey...