ocflcihan2006 yönetici kardxeşler hiç yardımcı olmuyosunuz size cok kızgınım bari şu sorumu yanıtlayın cretion masteri bana anlatın herşeyi düzenliom mesela ronaldinhonun ayakkabısını cristianoylan değiştiriyom sonra bunları nasıl kaydedip oynayacam sanırım kaydedmeyi bikere başardım sonra edit player bölümüne girdim hiç bişi açılmıo oyuncu listesi fln lütfen yöneticisiniz siz bu sitenin amacı fıfacılara yrdm etmek.
иoи-ρasaяaи sen yarıdm cı olmuo dıon ama ellerınde glenı yapıyorlar onlarında işi gücü var bazılaraişe gidio bazzıları okula lütfen anlayışlı olalım;)
иoи-ρasaяaи zatehn bole aynı baslıklı ıkı konu acmıısın nıe bole bıse yaptın kı? anlamıoyorum ben san sana cvp yazdım arkadasında dedıgı gıbı frameworkun 2.0 versiyonun ındır calısrı ;) forum kurlalrını oku bı daha aynı baslık için ıkı konu acma;)
RentleSsPR banada yardım etmediler,replay konusunda.bir de bir admine özel mesaj atmıştım,kaç gün oldu cevapta gelmedi