öncelıkle hakem bir 2 hatasının dışında gayet iyi bir maç yönetti..baki odunun penaltısı ve kontralarımzı sankı leverkusen de oynuyormuşcasına kesen klebersona kesmek lazım faturayı...
bir diğer konu da o ara pasları alıp da topla şaka yapar gibi bir sağ bir sola dönüp durması bobonun...