herşey devre arası operasyonuna bakar bence... deividin yerine adam akıllı bi forvet alınırsa (ya çok süratli olsun, yada iyi hava hakimiyeti olsun) ve de edu-luganodan biri gidip luciano gelirse (aslında gol attığı zaman bile sevmezdim savunma görevini yapmadığı için ama onsuz oyun kuramıyoruz geriden) uefa kupasında çok rahat ilerleriz... tabii buna fb nin bahtsızlığı eklenmez ve hakem facialarına kurban gitmezsek (d.kiev-fb, psv-gs , d.bükreş-bjk , leverkusen-bjk maçlarında olduğu gibi)...