LENNOX Orjinal Mesajı Yazan: Anders_52 iyi yapamamışlar tuh goruyonmu davuttu cikarsaydik keske, daha ne bekliyon, bence fistik gibi
Batugol73 Orjinal Mesajı Yazan: LENNOX Orjinal Mesajı Yazan: Anders_52 iyi yapamamışlar tuh goruyonmu davuttu cikarsaydik keske, daha ne bekliyon, bence fistik gibi Adamın kendi yorumu beğenmeyebilir :rolleyes: Güzel olmuş.