Oyun Simgesini Tıuklıyıp Dil Seçiyorum Donuyor Öle Kalıyor Ne Yapacxam Yardım Lütfen :(
arkadaşlar n olur yardım cevap yok :(
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: