Bart Simpson özür dilerim bu konu daha devam edecek. zirt pirt pes komedi konulari acmayalim benden ayip oluyor ama:D not: arkadaslar oyundaki patch pes6 ya ayit. yani grafikleri ayni pes08 gibi oluyor(bana göre) patchin adi "ISS EVOLUTION" almanya yapimi 2008
Sergio Ramos Orjinal Mesajı Yazan: isoxD eze coboattenam yeni kürtçe küfür örendikçe yazacam:D Bizene senin Kürtçe küfürlerinden arkadaşım! Ne alakası var konuyla senden Kürtçe küfür isteyen mi oldu!!
pesci_gfb Orjinal Mesajı Yazan: uA_gRs gözüne top saplanan adamın dramı :D:D:D:D:D Arqadaqi reklam panosunda playboy var :D ay koptum :D
bela81 hepinizin eline sağlık arkadaslar hepsi süper koptum vaalla hele necati ile juninho nun pozisyonuna juninho sasırmıs :D