crdsa Orjinal Mesajı Yazan: ultraslan_gursu gözüne top saplanan adamın dramı :D:D:D:D:D owen ın arkasında emre aşık var. ezberlemişim. ya şu yüzleri güzel yapmamışlar adamların gerçek yüzlerini unutacağız nerdeyse:D
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: crdsa owen ın arkasında emre aşık var. ezberlemişim. ya şu yüzleri güzel yapmamışlar adamların gerçek yüzlerini unutacağız nerdeyse:D :D Vallahi aynen öyle.:D
onnur Orjinal Mesajı Yazan: aslankalesi benim bildigim futbol iki takımla oynanır ama nedense burda 3 takım var:) barca ve chelsea tamamda ingilterenin ne isi var orda YAW BU SCOREBOARDU NERDEN BULABİLİRİM..SİTEDE WARMI YAW..ACELE BULMAM LAZIM..
dombilisosis Orjinal Mesajı Yazan: anatolian amigo kaleci Lehman nerde ? Allah Allah onun orda ne isi varki acaba ? arkadaşım arsen wenger'in görevine son verildi.yerine menajer oyuncu olarak lehman'ı getirdiler!!!oyun da son gelişmelere göre kendini update etmiş:D :D :D resim için sağol!
Mad_Dragon arkadaşlar bu pek komik değil ama çok ilginç.maçı daha yeni yaptım.aşağıda kırmızıyla çizilmiş yerlerde maçın çok önemli notları (maçı ilginçleştiren notlar) var.mavi çizilmiş yerdede maçın skoru yazıyor. not:maçı 20 dk,professional de oynadım.
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: MADDRAGON arkadaşlar bu pek komik değil ama çok ilginç.maçı daha yeni yaptım.aşağıda kırmızıyla çizilmiş yerlerde maçın çok önemli notları (maçı ilginçleştiren notlar) var.mavi çizilmiş yerdede maçın skoru yazıyor. not:maçı 20 dk,professional de oynadım. yardım eder misin ben Fraps ile video çekmek istediğimde F9 a basar basmaz duruyor bilgisayar. Sorunu nasıl çözebilirim?
_FT_9 Orjinal Mesajı Yazan: ultraslan_gursu gözüne top saplanan adamın dramı :D:D:D:D:D resmin çok komikde benim bişey daha dikkatimi çekti arkada playboy tabelası ile uefa kupası tabelası var sen onları yama ilemi indirdin yok kendiliğindenmi çıktı
Mad_Dragon eeeee futbol bi sektör.bu sektörde en önemli şeylerden biride reklam.:D ama burda reklamı biraz abartmışlar.:D