morok_12 benim bildiğim bir yavancı ama genç bi oyuncu war adı sergey kisliy 17 yaşında mzpt takımında oynuyor
alpachino88 bende süper ligden kayseri erciyesin yerine çorumsporu kurdum onla oynuyorum.serbest oyunculardan kerlon hemen ilk teklifte geliyor.güçleri çok çabuk artıyor.
ronaldozkan_9 tottenham sıklıkla alıyorum gayet iyiler kaliteli kadroları var bence yada bana uyuyolar :D Everton u da alırım bazen.Llverpool da tek takım vardır oda Everton :D çakma takımlara ihtiyacımız yok.......
shaleyev takımım doğduğum günden beri desteklediğim AS ROMA.gül kurusu ve turuncu gibi şahane renklere sahip süper takım
speedyman5 sivassporla oynuyorum kardeş sağ kanada yattarayı forvetede gökhan ünalı alıyorum takım uçuyor resmen.
semih6767 LENNOX dogru dıyosun buyuk takımlarala sarmıyo oyun master lıg de gs kayserı ercıyes sıvas la oynutorum ama 2 ksılık oynarsak kolla chelsea baska takımla oynamam
xenoa ben feneri seçiyorum büyük takım sayılıyomu bilmiyorum ama ? büyük takımdada manchester seçerim genelde
bathaahmet ben su an sıkılmadım hala tottenham la 2016 yılındayım master leaguede cok mutluyum ve hala devam edıyorum
mehmetak63 ben küçük takımlar alıyorum. ulusalda slovenia fildişi togo veya iran gibi takımlar:) clup olarak da masterda beşiktaş. diğer liglerde en zayıf takım hangisiyse onu alıyorum hemen hemen. psv almıştım bi kere o kadar. hiç milan inter barça falan almadım. siena aldım bi kere. mesela. herkese iyi günler...
erseldondar HENRY neredeyse ben de oradayım ingiltere liginde arsenalle oynarım Henry kullanmasını bilirsanız müthiş bir firikik ustası zaten her attığım şut gol.Bence pes 6 daki en iyi futbolcudur TİTİ.