Ben Sabah Diğer Yönetici Arkadaşlarımada Belirttim, Muhtemelen Şifresi Çalınmıştır Dedim.
Bu Diğer Arkadaşlar İçin Ders Olabilir, Sağlam Şifreler Kullanalım Arkadaşlar. Şifrelerimizi En Yakın Arkadaşlarımıza Dahi Vermeyelim.
İbrahim Gösterdiğin Bu Olgun Davranışdan Ötürü Teşekkür Ediyoruz.
Konunun Ne Olduğunu Bilmeyen Arkadaşlar İçinse, Kim Olduğunu Belirleyemediğimiz Bir Arkadaş Peshayat"ın Şifresini Çalıp, Konu Dışı Forumunda SCN"ye Yönelik Küfür İçerikli Konu Açmış.
Konunun Dağıtılmaması İçin Konuyu Kilitliyorum.