ben daha önce 3 büyükler taraftar ses yaması yükledim ve her maçta ve her golden sonra gol sonrası müzik çalıyordu ( Galatasray) ve devamlı tazahuratlar yapılıyordu fakat daha sonra ultra aslan taraftar ses yamasını da yükleyince sadece 1 maçta müzik ve tezahuratlar oluyor 2. maçta ne müzik var ne de tezahuratlar yapılıyor neden acaba bu yamaları nasık kaldırırım