omer84 Arkadaşlar. Herkese Merhaba. Fifa07'de attığımız ve kaydettiğimiz gollerin görüntülerini oyun kapalıyken nasıl izleyebiliyoruz. Yani benim o görüntüleri çeşitli sitelere yükleyebilmek için ne yapmam gerekiyor... Saygılar...
NKFVAS http://soccercenter.net/forum/konu/72453/pn/2/pp/10/sm/865840 ve sonra youtubeye upload edebilirsin