Arkadaşlar başkalarının yapmış olduğu formaları emek hırsızlığı yaparak yayınlamanın ne kadar doğru olduğunu hatırlatmak isterim. En azından **alıntı** yazmak çok zor olmasa gerek. Yapmış olduğum nacizane bi uyarıdır. Amacım ne kimsenin kalbini kırmak nede polemiğe girmektir. Lütfen emeğe saygı gösterelim. Saygılar.