Orjinal Mesajı Yazan: mertergs
kokane sana katılmıyorum kezman için çok küfür ediyo her pozisyona ve topsz alanda faul yapıyo bide hakanı yazmışsında hakanın orda olması yanlış bence
Hakan'a yalnis demissin, emekli yasi geldiginden beri ya kendi arkadaslarina, cogu zaman haksiz yere, bagiriyor, yada hakemle tartisyor. Tabi ordada ne kadar hakli tartisilir.