Süper Lig'de ilk yarıyı büyük bir hayal kırıklığıyla son sırada tamamlayan Kayseri Erciyesspor'da ikinci yarı için operasyona gidiliyor. Yönetim 6 ismin ipini çekti...
Kayseri Erciyesspor, 6 oyuncusuyla yollarını ayırıyor...
Ligin ilk yarısını 11 puanla son sırada tamamlayan Kayseri Erciyesspor, 6 oyuncusundan kendilerine kulüp bulmalarını istedi.
Kulüp Basın Sözcüsü Aşkın Genç, yaptığı yazılı açıklamada, ligin ilk yarısının son maçında dün Sivasspor ile karşılaştıklarını hatırlatarak, maç sonrasında vakit kaybetmeden transfer çalışmalarına başladıklarını bildirdi.
Zafer Özgültekin, Ömer Ateş, Riadh Bouazizi, Güven Kocabal, Zafer Demiray ve Timuçin Beyazıt'tan kendilerine kulüp bulmalarını istediklerini ifade eden Genç, ayrıca kaleci antrenörü Erdoğan Özdoğan'ın da teknik direktörlük kursu nedeniyle görevini bıraktığını kaydetti.
Takımın eksikliklerini gidermek için çalışmalara başladıklarını vurgulayan Genç, şu bilgileri verdi:
''Teknik heyetin eksik mevkilere istediği oyuncular ile ilgili olarak izleme komitemizin transfer komitemize verdiği rapor doğrultusunda çalışmalara başladık. Transfer çalışmalarının başlayacağı 1 Ocak'a kadar güçlü Kayseri Erciyesspor'un yaratılması için ne gerekiyorsa yapılacak. Ayrıca, kamp döneminde de eksik veya fazla olan mevkilerde gerekli değişiklikler yapılacak.''