Meraba arkadaşlar 2007-2008 yılındayım kadrom şöle
kaleci: rüştü volkan demirel volkan babacan
defans: dede juan önder turacı serkan balcı güngör serdar taşcı kerim zengin ümit özat
orta saha: vicente bojinov okan koç serhat akın tuncay aurelio tümer
forwet: azar karadas fred kezman
bu takımla avrupada nsl başarı sağlayabilirm hangi taktiği kullanmalıyım yardım ederseniz sewinirim