bugyboy Tom Clancy's Rainbow Six Vegas Çıktı oyun 4.8gb olarak nete düştü http://www.gamespot.com/pc/action/rainbowsixvegas/screenindex.html
bugyboy http://x5.freeshare.us/view/?126fs1619462.png http://x5.freeshare.us/view/?126fs1619528.png http://x5.freeshare.us/view/?126fs1619660.png
adriano6 arkadaslar grafik kartiniz gercektende süper olmali oyunu calistirabilmek icin x300 ü bile kabul etmiyor..
Burakreis slm arkadaşlar r6vegas da oyunun ortasında exe hatası çıkıor.daha 1 hafta öncesine kadar vista kuruluydu ama sonra sildim ve xpyi yükledim ve o gün bu gündür exe hatası veriyor ve oyundan atıyor.sistem olarak bilgisayarım baya iyi ve grafik falan olsun onda hata yok 6 kere silip baştan yükledim başka cdyide denedim olmadı.sizce neden olmuş olabilir.vistada açılıordu ve hiç sorun çıkmıordu ama xp böle bi hata verince şaşırdım bana yardım ederseniz sevinirim saygılarımla...
bandobras 1)oyun orjinal deil ise Crack sorunu vardır... 2)sanırım işletim sisteminde bir sorun oluşdu...Xpden Vistaya sonra Xpye Tekrar geçmenden dolayı;)
Burakreis 1) crackde sorun yok sağol genede 2)tamamen xp hgatası vistada henüz bulamadıgım ama bildigim kadarıyla direct-x vistada daha yeni ve xpde bulunmıyanından xp için indirmeye kaltım ama 509 mb oldugu için vaz geçtim ve gene vistaya döndüm.. sağol...