oyundaki bi hatadan dolayı akşam oyunu kaldırdım ama tekrar kurmak istediğimde
aşağıdaki resimdeki hatayı veriyor


bunun bir directx hatası olduğu gelen mesajdan da belli ama directx9 u belkide 30 defa kurdum
bi küçük ayrıntı daha
benim dvromum bozuktu ve tamirdeydi
bende dvd romlu bir bilgisayardan flash diske attım ondan da bilgisayarıma kopyalayıp kurulumu öyle yaptım
buda ordaki dosyaların listesi (eksik doya olabileceğinden koyuyorum)

yardımlarınızı bekliyorum:( :(