htopdas arkadaşlar oyunu oynuyorum gayet güzel gidiyor ama oyunu saveledikten sonra tekrar açmak istiyorum,THE SAVE GAME COULD NOT BE LOADED hatası veriyor, bu sorunu yaşayan arkadaşlar varmı nasıl çözüm buldunuz, şimdiden teşekkürler
Batugol73 O hata bende fm2006 ve 2005'te oluyodu 2007'de hiç karşılaşmadım.Sanırım oyun bozuluyo.Editörde değişiklikler yapınca kayıtlı oyundan sonra hata yaratabiliro.