arkadaslar bu kurulurken yasadigimiz sorunu bi sekilde hallediyoruz ama klavyemiz filan ingilizce olmak zorunda oyun icin
bunu duzenlemek icin eski oyunlari oynadigimiz gibi turkce klavyeyle oynyabilmemiz icin calisma varmi yada bi yama yayinlanacakmi
ben oyunu yeni kurdum ve ne olup bittigini hic bilmiyorum eger bu konu konusulduysa ozur dilerim herkesten