Merhabalar bugün D&R dan orjinal pes6 dvd'si aldım, eve geldim yükledim fakat oyunun exe dosyasını çalıştırmaya kalkınca "pes6.exe bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor.bu durumdan dolayı özür dileriz" şeklinde bir hata mesajı geliyor, orjinal aldığım oyunu bile oynayamıyorum.. Acaba aynı sorunu yaşamış ve yardımcı olabilecek birileri var mıdır?
Not: Pc bilgilerim; ati9550 256 mb agp8x ekran kartım, p4 2.6ghz işlemcim ve 1gb ddr2 ram2im var..