Orjinal Mesajı Yazan: Makaay
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Makaay
hakem niye kayserinin penaltısını yedi acaba :rolleyes:
barış yapma ya hakem hatalarını bilioruz artık en yakın örnek cuma günü ankaragücünün penaltısı.. :)
ya da fenerin verilmeyen 2 net penaltısı ve sonrasında kaleciye cıkmayan kırmızı kart,ofsayt diye sayılmayan ama gol olan yüzde yüzlük pozisyonu ya da kezmanın haksız yere oyundan atılması dimi.harbiden haklısın onur...
ya fener düşmanı oldu diyelim niye ankaranınkinide vermesin ben ilk mesajında kassettiğini yanlş anlamş olabilirm :)
yani ama kimse bu dönemde hakem alamaz hemde şu kritik geçen günlerde..
tabiki fenere karşıda oldu yanlş kararlıarı...
tartışma biraz saçma fenerin şike yapıp yapmaması veya gsninde aynı şekilde bizi ilgilendirmez ordaki taraftarın düşünceside beni ilgilendirmez elbette 35bin taraftarın içinden 5-10tane böle çıkacak burda tartışmamız bile hata yani..