face'ler iyi veya kötü, hiç yoktan iyidir diyebilirsiniz ancak FACE SERVER çıktı, artık oyuna import etmeye gerek kalmadı.. bundan sonra BIN dosyalarını sadece kitserver içine koymak yeterli olacak.. bu konuda çok fazla gelişme sözkonusu, takip etmekte fayda var!!!