Arkadaşlar, Fifa07'de 200'ün üzerinde maç oynadım ve de gol atamadığım maç sayısı 2 ya da 3'tür. Legendary'de en zayıf takım ile (1 yıldızlı felan) en baba takımı (chelsea, barca) çok rahat yenebiliyorum. Oyun hiç zevke vermemeye başladı. Her çıktığm maçta gol atacağımı hatta 2-3 tane atacağımı ve de o maçı kesin kazanacağımı biliyorum. Acaba Fifa07'yi zorlaştıran en azından Fifa06'da ki zorluk seviyesini yapan bir yama var mı?