By_ChaTLaK FiFaDa iki ok tuşu ( üst-sağ ve üst-sol ) ile E(koşma) tuşuna aynı andan bastığımda bilgisayardan DIITT die bir ses çıkıyor ve çalışmıyor..bunun nedeni sizce nedir veya çözümü varmı ?
gs_aslan Denetim Masası sonra erişebilirlik seçeneği ekrana gelen yerdeki yapışkan tuşları kapat bu kadar
negemezsin Bence klavyeyle alakalı. USB girişi varsa normal klavye gi,rişiyle kullan veya klavyen cok kalıtelı degıl aynı anda 3 4tusa basarken sorun yaratıyor cok eskıden basıma gelmıstı