vahitbaser26 Ewet yaa arkadaşalar nerden bulabiliriz bu sound masterı biri bana yardım edebilir mi lütfen!!!!
Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: ourvoice2007 Küfürlü mesaj içerdiği için düzenlendi Yavaş ol dostum.
eyuqeyuq abiler çalışıyo ama Microsoft .NET Framework 2.0 bunu yüklemeniz lazım bendede çalışmıyordu ama bunu kurdum belgelerimde fifa nın içindeki dosyaları sildim çalıştı deneyin