ARKADAŞLAR YAPILACAK OLAN TR SPİKER FİFA 2006 GİBİ SAÇMA OLMASIN.İLK DEFA TR SPİKER OLDUĞU İÇİN ÇOK BEĞENİLMİŞTİ.AMA BERBATI.TR SPİKERİN GERÇEKÇİ OLMASI LAZIM.HEYECANLI OLMASI GEREKİR.LİG TV SPİKERLERİNİN MAÇ ANLATIMLARINDAN TR SPİKER YAPILIRSA ÇOK GÜZEL OLUR.FORMALARINDA BAYA SALAYARAK YAPILMIŞ OLDUĞUNU FARKETİM BUNADA BİR YAMA YAPIN.STADYUMLAR HATA VERİYOR.İNDİRMESENİZ DAHA İYİ OLUR.LÜTFEN DÜZGÜN BİR TR SPİKER YAPIN.
SAYGILARIMLA AVRUPA..........THE END LÜTFEN