merhabalar fifa manager 07 nin kurulusu nasil acaba ben oyunu kurdum ama bazi kisiler crack yapmis cd-key girmis oyunlarini kurarken benim oyunumda hic ole degil direk partlari cikarip yapiyosun bu nasil oluyor anlamadim son sorumda oyuna basliyorum aciyorum yani manager ismini yazmaya gelince atiyor neden acaba ?????simdiden tesekkurler