hellboy1992 arklar ben fifa07yi yukledim simgey basıyorum fıfa 07 exe hata raporu cıkıyor ve oyun acılmıyor bana yardım eder misiniz?
MRT.16.5 Arkdaşım daha önce bir yama falan kurdunu oyuna? Oyunu baştan kur Belgelerim/FIFA 07 klasörünü SiL
pesmaster11 bende de aynı sorun var yama yüklemeden oynayamayacak mıyım? :( çözüm yolunu bilen varsa lütfen pm atın