ankserum peki kardeş belki çok oluyom ama ali samiyen stadını indirdim içindeki doyaları stadyuma attım sonra kitserveri kurdum ama maç yaparken ali sami yeni stadlar içinde değil pes 2007 yükledim sence nedendir
ua93berkay forma seçiminde f1 le deiştircen staiuma gelcen ordan ayla y da dyle deiştircen ali samiyenni alcan
ankserum Orjinal Mesajı Yazan: ua93berkay forma seçiminde f1 le deiştircen staiuma gelcen ordan ayla y da dyle deiştircen ali samiyenni alcan özür kardeş tam anlamadım
ua93berkay hani takımların formasıını seçion ya altta f1 le deiştircen altta yazılar vardır f1 le yazıyı stadiuma getircen ve a tuşu ya da d tuşu ile deiştircen
KAANBERK arkadaşlar ben daha yeni üyeyim bişey sorcam. FİFA 2008 monkey dragonda krampon eklemek için ne yapmalıyım.yapıyorum ama ID bulamıyorum