bu ekranda ne yapmam lazım..
arkadas o yazi ciktiginda klaviyendeki sag Control "Ctrl" tusuna basacan;)
olmuyo daha detaylı anlatır mısın
sen orjinal klavye ayarlarını değiştirmediysen ctrl e basman yeterli oacaktır.
O sırada TAB a basman lazım CTRL ye diil.:)
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: