Mehmet784429 merhaba arkadaslar ben fm yi ilk kez aldim oyun acma gibi bir derdim yok ama oyun dvd yi icine koyunca direkt aciliyo yuklelme filan yok yani yamlari yukleyecek yerde olmuyo tabii hali ile bi yardim edin be yaw msn imi de vereyim acil mehmetmakas@hotmail.com
Batugol73 Sanırım tak çalıştır oyunun? CD içinde ki dosyaları tamamen Pc'ye at.Sonra yap yüklemelerini.
Mehmet784429 EYVALLAH KARDES OYUN DEDIGIN GIBI TAK CALISTIR MISALI BI DENEYEYIN INSALLAH OLUR..........