arkadaslar kaç gündür türkiyeden kimse lobbylere giremiyo bu sorun pes5tede olmusmuydu
eger olmadıysa su anda ne yapmamız gerekiyo yada bu giremememizin sebebini bilen varmı????
eger anormal bu durumun bi acıklaması yoksa bence herkes konamiye ve turktelekoma konu hakkında mail atsın ve bu sacmalığa bi cözüm bulunsun
elimiz kolumuz bağlı kaldı vallaha oyunu aciyorum lobbye giremiyo o kadar para verdik orj. oyun aldık gercekten cok komik bi durum elin gavuru oynuyo biz bakıyoz...