kanarya_423 ABİLER BEN SİTEDE YENIYIM BANA TÜMER FACESİ NASIL OYUN ATILIR ALATIRMISINIZ? BENI OKU DOSYASINI OKUDUM HİÇBİŞEY ANLAMADIM.. LÜTFEN YARDIM EDİN:confused:
typhoOon Bu Faceleri TEglink halinde wersen daha iyi olur kardesim mesela ben creatıon master 07 yi kullanamıorum teg dosya oalrak faceekliorum öle ::D