neunchu Merhaba arkadaşlar. Ben 2 gündür PES6 online'da hiçbir lobbye giremiyorum. en boşundan en dolusuna kadar hepsini denedim baya bi bekliyor sonra could not enter lobby diyor :((. modemi resetlemeye kadar her şeyi denedim acaba başka böyle bi sorunu olan var mı?
cumburlop konami'nin japonyadaki merkezinin bir hatasıymış. yanlış birşey yapmışlar ama kimse daha ne olduğunu bilmiyor. yeni bir profil oluşturarak girebilirsiniz ama daha önceden 3 profil oluşturmuş arkadaşların şu an için yapabileceği birşey yok.
oktaycici arkadalar pes 6 udp port nat router diye birşeyler diyor ban a yardım edermisiniz ne yapmam gerek
promethean anı durum bende de war az once mac yaptım ama bi sey benı sıstemden attı aral ticareti arayacaksınız arklar. www.aral.com.tr den ulasabilirsiniz.
Alphaville arkadaşlar grup üyeliği olan üyeler oyuna giremiyor. herhangi bir gruba üyeliği olan nickler oyuna giremiyor.!!!!
danielmarcos Grupla alakası var , grup üyesi olan veya bir gruba başvuran bütün nickler giremiyor . Gruba üye olmayan veya başvurmayan nickler girebiliyor.
danielmarcos Orjinal Mesajı Yazan: TurkishShadow girip bak benim grubum varmıymıs Yeni bir file açıp girebilirsin . 3üde doluysa yapacak birşey yok :mad:
neunchu düzeltmeyi düşünmüyolar heralde bunu. bu arada oyunda bir sürü gruplu oynayan kişi var yüksek puanlı.
fozdemir Orjinal Mesajı Yazan: revolver26 ya ben yeni sipariş ettim ne yani şimdi online oynanmıyomu:confused: :confused: hayır oynanıyor.