Ya arkadaşlar bu son eklediğim yüzler sizde de görünmüyor mu?Bende çarpı işareti görünyor bayadır da yüz eklemiyodum acaba yanlış mı ekledim.Show to image friends gibi bişiyli olan http yi eklemiyormuyduk(tabi cevap kısmından resimli ikona tıklayıp)?