fifa07 yi notebook ta oynamak istiyorum ama maça başlayınca sanki hızlandırılmış bir şekilde futbolcular ordan oraya koşturuyorlar. bunun bir ayarı var mı oyunu slowa aldım ama gene aynı.
başka nerden ayar yapılıyor. notebook u hiç kamadan oyuna başlıyor aynı masa üstü bilgisayar gibi ama çok hızlı oynuyor.
nasıl yapabilirim. teşekkürler...