:) :)
dehşet olmuş süper valla :D:D:D
arkadaşım çok deli olmş ya koptum ahahahahahah:D:D
abı muzıkle mukemmelllll olmuss
züpper olmuş eline şağlık
yaa deli oldum süperr
**abi yok böle bi şe yaw.koptum koptum.**:D :D
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: