arkadaşlar en iyi defans yapan takım hangisi sizce milandan daha iyi defans yapabilen takımlar varsa paylaşabilirmiyiz biliyosunuz gxünümcüzde artık hücüm diye bişey kalmadı önce iyi defans yapıp yani rakibi oynatmayacak sonra hücüm yapacaksınız (örnek 2006 dünya kupasında kim aldı DEFANSÇI İtalya aldı)