gördügüm kadarıyla sadece japonlar pes6 da nicklerinin basına jp_ koyuyor.millet olarak zaten normalde toplu hareket edemiyoruz.bari bu oyunda bizde nicklerimizin basına TR_ koysak nasıl olur?sahsen benim acılmamıs daha 2 hesabım var ve de onları kesinlikle basına TR_ koyarak acıcam.boylelikle yurt dısında bu ibareyi gorenler turklerin coklugunu ve de dayanısmasını gormus olacaklar.bana katılacak olanlar var mı acaba burdan?