Arkadaşlar ben bi stadyum yaması indirdim fakat yamayı kurduktan sonra hangi 3 büyük takımı seçersem seçeyim saha hariç tribünler reklam pnoları vs. herşey beyaz oluyo sanki meşale yanmışda göz gözü görmüyo gibi ama futbol oyanıyo zemine gelmiyen duman bu galiba adamları filan net görüyosun bu sorunu çözermiyiz bilen varmı yani yamayı kurup fb-gs-bjk kimi seçersem seçeyim her yer bembeyaz oluyo bu konu hakkında çözümü olan yda bilgisi olan varsa maillerini bekliyorum.Hatta yama varsa lütfen bana link olarak nerden indirceğimi mail yoluyla bildirirmisiniz bi zahmet taraftar sesi var menüler türkçe stadlarımızda olsunda tam oynayalım değilmi.
mail adresim: pamirsaros@gmail.com