Arkadaşlar FM Editörde reserve team nasıl oluşturuluyor.Ben baya bi aradım bulamadım.
Atletico'nun mesela Atletico B ve u19'u war.Atletico ile oynarken her takımdan 3er tane yabancı oyuncuya numara veriyordum.Toplam 9 yabancı oynatabiliyordum.Ama kendim editörden takım oluşturdum.Reserve team oluşturamadım ve de u19'a yabancı oyuncu da kaydedemiyorum.Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...