3 puan aldığımız için mutluyum

Teknik direktörümüz Zico, Ankaragücü ile yaptığımız karşılaşma sonrası şu açıklamayı yaptı: "Çok zor bir maç oldu. Oyuncularımız ilk saniyeden son saniyeye kadar mücadele ettiler, savaştılar. Golü bulduktan sonra son vuruşlarda etkili olsaydık fark daha fazla olabilirdi. Her şeye rağmen bu zor maçtan 3 puanla ayrıldığımız için mutluyuz.
10 kişi kaldığımız dönemde kontrataklarla gol bulabilirdik. Bizim takımız böyle olmalı. Bir kişi çıktıysa, oyun dışı kaldıysa diğer arkadaşlarını O’nun yokluğunu hissettirmemek için çalışmalı, daha fazla mücadele etmeli. Bugün bu vardı sahada."
Alex’in ceza sahasında yerde kaldığı ve sarı kart için de konuşan Zico, "Alex gibi akıllı bir oyuncu nasıl kaleciyi geçtikten sonra kendini yere atar? Alex gibi bir oyuncu kaleciyi geçtikten sonra kendini yere atmaz. Demek ki orada bir şey olmuş ki Alex boş kaleye golü atamamış" dedi. Zico, UEFA Kupası maçı için ise "Turu geçmek için oynayacağız. Maçta iki sonuç bize yarayacağı için ona göre oynayacağız. Amacımız kazanarak üst tura çıkmak ve taraftarımız sevindirmek" diye konuştu.