arkadaşlar fifa 06da rahatlıkla Q+D tuşlarıyla aşırtma atıyodum fakat fifa 07de aynısını denediğimde topu havaya bi atıyo atış o atış kalenin baya bi üstünde auta çıkıyo yani aşırtma gol atamıyorum kalecinin sağından solundan gol atmaktan daha kolay oluyo aşırtma atmak ama mümkün olmuyo acaba bunun püf noktasını çözebilen varsa yardımcı olabilirmi