yusufdemo Arkadaşlar 7.0.1 patchte 8m€ ya transfer yapıyorum.13m€ gidiyo. 9m€ ya yapıyorum 15 gidiyo.Çok saçma olmuş bunlar.Sizdede mi aynı.Bunda benim bilmediğim birşey mi war. Teşekkürler..
amorti Ayni sey oldu bende de. 33m euroya Ibrahimovic'i aldim klup kasasindan 70m euro cikti! baticaz nerdeyse.. Buarada 17m euroya sattigim adam yine normal 17m euroya gitti. Yani alimlarda hata var..:(
Batugol73 Evet sigames düzelticekti bu sorunu sanırım ama ne durumda hala bilmiyorum.Bu sorun şuanda bendede var.