Orjinal Mesajı Yazan: joseph_199028
ya burdaki başlıkla alakasız ama üç büyükler stadyum yamasını indirdim ama yundan atıoo nasıl düzletirim
Belgelerim/FIFA 07 Klasörünü sil.Sonrada Fath Builder'i çalıştır.Bitince oyununa gir.
Umarım yardımıcı olmuşumdur