hero92 Kötü oldu ama olsun yavaş yavaş öğreneceğiz!!!Sizlerin de yardımıyla... [img=http://resim1.resimupload.com/r7/thumb_589909814.bmphttp://resim1.resimupload.com/r7/thumb_589909814.bmp
hero92 ya eleştiri yapması kolay eleştiri yap deyince yapıyorsunuz yardım et deyince bakmıyosunuz bile ne yapalım yardım edin daha güzel yapalım!!!!!!!!!!!!!!
hero92 o zaman eleştiri yapma!!!şşşt fln da yapma bilmediğin şeylere nie yorum yapıyorsun!!!!!!!!!!!!!???????????
Anxiety Tamam tamam sus yeterki. Süper yapmışsın.İlk çalışma için harika yemede yanında yat. Al istediğin buydu galiba bi daha da benim yorumuma yorum yapma.
hero92 Sen sus seninle tartışamam.Sana mı sorcam yorum yapıp yapmayacağamı!!!Bilmediğin şeylere burnunu sokma"